Oled tegija?

Pidustus.ee platvorm koondab mainekaid tegijad ja viib nad tänapäevasel viisil kokku firmade ja eraisikutega, kes planeerivad pidustust. Juba 211 tegijat on liitunud tänapäevase peokorraldusega.

Täida liitumisankeet →

PLATVORM, MIS AITAB ETTEVÕTETEL JA ERAISIKUTEL LEIDA OMA ÜRITUSELE SOBIVAD TEGIJAD

Platvormi idee on kaasajastada peokorraldust, andes teenusepakkujatele ja klientidele platvormi teineteise leidmiseks ja üksteisega suhtlemiseks.

Idee teeb ainulaadseks hanke meetod, mis tähendab, et klient teatab konkreetse vajaduse koos kõigi vajalike detailidega ja teenusepakkujad pakuvad personaalsed lahendused.

  Liitunud teenusepakkujad

Kuidas keskkond toimib?

1. Põhjalik sisend

Klient loob tasuta konto, märkides milliseid teenuseid ta oma ürituse tarbeks vajab ning mida igast teenusest ootab.

Konto loomise käigus täidab klient põhjaliku küsimustiku ürituse detailide osas, millest sünnib iga valdkonna teenusepakkujale eraldi sisend. Seejärel otsustab klient, kellele päring edastatakse.

2. Esmane hinnapakkumine

Uutest päringutest saate teada nii keskkonnasiseselt kui ka ka e-maili teel.

Avage keskkonnas kliendi sisend, tutvuge ürituse detailidega ja otsustage, kas edastate hinnapakkumise või annate nupuvajutusega märku, et ei saa seekord abi pakkuda.

Tegu on esmase hinnapakkumisega, mis ei ole automaatselt siduv ja kõik osapooled on teadlikud, et summa võib muutuda detailide selginedes.

3. Staatused

Eks ole tüütu kui peale hinnapakkumise saatmist teiselt poolt vaikseks jääb?

Teie hinnapakkumise kõrval on kliendil võimalik anda nupuvajutusega märku, kas kaalub seda, soovib teid broneerida või otsib seekord midagi muud. Kliendi tagasisidet pakkumistele näete reaalajas oma kasutajakontol.

4. Keskkonnasisene live chat

Keegi ei naudi seda, kui info on kümnetes e-mailides laiali.

Keskkonnasiseselt saate klientidega suhelda läbi live chati. Nii püsib kogu info ühes vestluslogis koos. Live chatis ei ole vaja ülemäära ametlikkust ja kogu kasutuskogemus on sotsiaalmeediast ning nutitelefonidest tuttav.

5. Broneering

Kokkuleppe sõlmimine kliendiga

Kinnitage broneeringu jõustumine keskkonnas ning leppige lõppdetailides omavahel kokku nii nagu olete varasemalt harjunud. Pidustus.ee ei sekku teievahelise kokkuleppe sisusse ega tasu vahendamisse. Broneeringu jõustumise järel annab keskkond märku ka teistele sama valdkonna tegijatele, et klient leidis sobiva lahenduse antud teenusele.

Kliendihaldus

Kui pidustuse korraldajate jaoks on platvorm abiks tegijate avastamisel ja projektijuhtimisel, siis teenusepakkujate jaoks on platvorm hoopis ülimalt lihtne kliendihaldustarkvara.

Platvorm otsib teile 24/7 uusi kliente, kellele saate oma tegemisi tutvustada läbi firmaprofiili ja pakkumisi edastada. Samuti annavad kliendid märku, kas kaaluvad teie pakkumist, keelduvad sellest või soovivad teid broneerida. Detaile saate klientidega arutada keskkonnasisese live chat vahendusel.

Kliendid, päringud, pakkumised, staatused, tagasisided, tellimused ja vestlused on kõik ühes kohas koos, mitte e-mailides laiali.

Teie firmaprofiil

Eile pidi klient otsima infot teie kohta kodulehelt, sotsiaalmeediast, Youtubeist, Googlest, erinevatest infokataloogidest, foorumitest või mujalt. Pidustus.ee koondab kogu info kokku firmaprofiilile, et anda kliendile sekunditega vajalik ülevaade kõigest olulisest.

Firmaprofiilid toovad klientideni bändide esinemisvideod, videograafide promovideod, peokohtade asukohakaardid, cateringide näidismenüüd, õhtujuhtide tutvustused ja palju muud.

Esmase firmaprofiili loovad meie projektijuhid internetist leiduva materjali põhjal. Edaspidi saate ise hallata seal toimuvat ning täiendada seda jooksvalt uute piltide, videote või muu infoga.

Põhjalik sisend igalt kliendilt

Nägemist päringud stiilis: “Tere. Meil on X kuupäeval Y suurusega üritus plaanis. Palju teie teenus maksaks? Joosep”

Küsime päringu loomisel kliendilt väga põhjalikud küsimused iga soovitud teenuse kohta eraldi. Oleme küsimustikud välja töötanud koostöös oma suurimate koostööpartneritega. Seeläbi valmib põhjalik sisend hinnapakkumise tegemiseks, millele saab reageerida kahte moodi:

JAH: Sisestage hinnapakkumine või hinnavahemik. Soovi korral saate lisada ka kommentaari ja pildi/faili.

EI: Keelduge pakkumise tegemisest ning andke nupuvajutusega viisakalt märku, et olete juba broneeritud, peo suurus ei sobi või on mõni muu põhjus.

Kuidas näeb teie hinnapakkumist klient?

Kliendile kogunevad kõik hinnapakkumised ühte nimekirja ning teie pakkumise täpsem sisu kuvatakse otse teie firmaprofiili ülesosassse, hallikale taustale, nagu kõrvalolevalt pildilt näha.

Teie firmaprofiilis on seega kliendil korraga silme ees teie hinnapakkumine, pildid, videod, lisainfo, kontaktandmed, kodulehe- ja sotsiaalmeediaviited, peokoha puhul interaktiivne asukohakaart ja palju muud.

Huvi või lisaküsimuste korral saab klient ühe hiireklõpsuga alustada teiega live chat vestlust.

* pildil toodud hinnad ja pakkumise sisu on näidis

Keskkonnasisene live chat

Sotsiaalmeediast ja nutitelefonidelt tuttav vestlusformaat toob dialoogi lihtsust ja inimlikkust ning aitab ka keerulisemate klientide puhul, kellele meeldib saata mõnesõnalisi huvitavaid ideid, mida kahjuks hiljem e-mailidest on pea võimatu üles leida.

Loomulikult saate suhelda ka vanaviisi ja me kuvame kliendile ka teie otsekontakte, kuid me juba teame, kui väga uus viis suhtlemiseks teile meeldima hakkab.

Küsimused ja vastused

Kui kiirelt peaksime uutele päringutele reageerima?

Teavitame uue päringu saabumisest teid e-mailiga, seega käsitlege seda kui tavalist päringut ja reageerige nii nagu teil standard on.

Kui ajamahukas on päringutega tegelemine?

Platvormi kaudu klientidele pakkumise tegemine on kiirem, kui tavalisele e-maili päringule vastamine. Samuti ouliselt lihtsam tänu põhjalikule sisendile (vähem asjatut infovahetust).

Meie pakkumised on tavaliselt dokumendi kujul (PDF, Word vms)

Saate kliendile edastada hinnaga koos ka faili, milleks võib olla näiteks võimaluste tutvustus, näidismenüü või muu, mida olete harjunud tavapäraselt edastama.

Kas keskkonnas tehtud esmane hinnapakkumine on siduv?

Ei, teie käest soovitakse esmast hinnapakkumist mis annab ühtlasi ka kliendile mõista, kas olete saadaval sellise ürituse jaoks soovitud kuupäeval. Pakkumisega saate kaasa panna ka kommentaari, et viidata hinda mõjutavatele teguritele ja lisavõimalustele. Lõpliku kokkulepe teenuse sisu ja hinna osas teete kliendiga omavahel.

Kas keskkond takistab kliendil otse teenusepakkujaga kontakteeruda?

Teie otsekontaktid (telefon, e-mail, koduleht, sotsiaalmeedia) on esindatud firmaprofiilis ning kliendiga saate detailid kokku leppida kohtumisel, telefonis või ükskõik millisel muul sobival viisil.

Kas Pidustus.ee vahendab kliendi raha või ettemakseid?

Ei, kõik kokkulepped teenuse sisu või tasumise osas sõlmite kliendiga omavahel.

Liituge revolutsiooniga ürituskorralduses!

Täitke liitumisankeet või võtke lisaküsimuste korral ühendust äriklienditeenindusega aadressil [email protected].